Підсумки Міжнар. студентського конкурсу

Міжнародного Конкурсу студентських наукових робіт з МАРКЕТИНГУ

Конкурс організовано Державним університетом інтелектуальних технологій і зв’язку (м. Одеса) за підтримки МОН України та закладів вищої освіти Польщі, Болгарії, Казахстану.

Дякуємо організаторами конкурсу на чолі з доктором економічних наук, професором, деканом  факультету бізнесу та соціальних комунікацій  Оленою Павлівною Чукурною Елена Чукурна за кропітку і професійну роботу щодо розгляду поданих на конкурс досліджень

Представлені на конкурс роботи, презентації, доповіді учасників свідчать про високу фахову підготовку майбутніх маркетологів

Дуже приємне враження справило володіння молодими науковцями як маркетинговим інструментарієм, так і англійською мовою 

Робота магістрантів ХКТЕІ за спеціальністю 075 Маркетинг - Кропивницького Андрія та Шемчука Кирила «Формування бренду харчової консервованої продукції» - потрапила до претендентів на нагороду.

26.04.2024 магістранти гідно представили свою роботу в рамках підсумкової конференції

Маємо два дипломи лауреатів (1-е місце).

 

Пишаємося нашою українською маркетинговою спільнотою і молодою генерацією маркетологів ХКТЕІ 

 

Розробка сайту:  uaBiznes.info