АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ НЕЙРОМАРКЕТИНГУ
22 травня 2024 р. відбулась відкрита онлайн лекція з Нейромаркетингу на тему: «Як гормони впливають на поведінку споживачів» для маркетологів Хмельницького кооперативного торгово-економічного інституту, Західноукраїнського національного університету, Сумського державного університету, Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу та ще 11 ЗВО, в межах магістерських та аспірантських освітніх програм.
На лекції Тетяни БОРИСОВОЇ, д. е. н., проф., завідувачки кафедри маркетингу Західноукраїнського національного університету, були присутні понад 50 слухачів.
На обговорення виносились питання:
· які гормони виробляються нашим організмом;
· за які емоції вони відповідають;
· як це можна використовувати в рекламі й маркетингу та не лише...
Чудове завершення напруженого й насиченого на події дня!
Дякуємо ЗСУ за можливість навчати та навчатись.
РАЗОМ ДО ПЕРЕМОГИ!
Адміністрація