ІІ Міжнародна науково-практична конференція
ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ МАРКЕТИНГУ І МЕНЕДЖМЕНТУ В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЙНИХ ЗМІН
28-29 лютого 2024 р. у стінах Хмельницького кооперативного інституту відбулася ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Інноваційні технології маркетингу і менеджменту в умовах трансформаційних змін».
У конференції взяли участь представники академічної спільноти з 35 українських ЗВО і 5 зарубіжних, практикуючі маркетологи і власники бізнесу, співробітники дослідницьких компаній та громадських організацій. З доповідями на пленарному засіданні виступили 18 спікерів.
Конференція носила характер наукової дискусії, охопила питання:
- дослідження соціально-економічного стану ВПО;
- зміни парадигми брендингу українських товаровиробників;
- регіональний аспект застосування маркетингових інновацій у просуванні брендів;
- вивчення поведінки споживачів на засадах нейромаркетингу;
- трансформації маркетингових комунікацій;
- функціонування системи маркетингових досліджень та багато інших.
Дискусія тривала також і на секційних засіданнях, в яких взяли участь понад 100 науковців, маркетологів-практиків, представників і власників бізнесу, члени громадських організацій та співробітники дослідницьких компаній.
Чекаємо продовження наукових дискурсів на третій конференції.
Разом до перемоги!