

Сьогодні ринок товарів і послуг неможливо уявити без маркетингових служб. Маркетолог - це спеціальність XXI століття, яка покликана донести до товаровиробника потреби і запити споживача.
Сьогодні ринок товарів і послуг неможливо уявити без маркетингових служб. Маркетолог - це спеціальність XXI століття, яка покликана донести до товаровиробника потреби і запити споживача. Тому підприємства, які прагнуть сформувати позитивний імідж га зайняти певну ринкову нішу, розуміють важливе значення маркетингу.
«Маркетинг сьогодні - успіх завжди», - під таким гаслом 12 листопада 2013 року у ХКТЕІ відбувся виховний захід, приурочений Дню маркетолога. який світова спільнота відзначала напередодні. Активну участь у цьому дійстві взяли фахівці відділу маркетингу ХКТЕі. створеного на базі віртуального підприємства «Шанс». Студенти доповіли про проведені ними маркетингові дослідження, зокрема щодо підвищення якості обслуговування споживачів у навчально-виробничому кафе «Меркурій», соціологічні дослідження в рамках акції «За здоровий спосіб життя», вивчення думок споживачів щодо реконструкції універмагу «Юність».
Представники віртуального відділу маркетинг}' звернули увагу присутніх на необхідність використання не тільки традиційних, а й інноваційних маркетингових стратегії-'.. до яких належать стратегії «блакитного океану». Підприємства, що їх застосовують, оминають конкурентні баталії та формулюють нові правила ринкових відносин.
Практичним досвідом з реалізації різних маркетингових стратегій і тактичних дій поділилися директор фірми «Мильні історії» Мар'яна Тарасівна, маркетолог із зв'язків з громадськістю фірми "Бакалія» Марія Казимирівна та випускник 2013 року Назарій Дунець.
Завдяки цьому заходу кожен студент-маркетолог зумів себе відчути необхідним фахівцем для кожного споживача та товаровиробника чи надавача послуг.
Такі заходи сприятимуть усвідомленню майбутніми маркетологами ролі і значення їх професії для забезпечення стабільного розвитку підприємств торгівлі та економічної могутності нашої держави в цілому.