ТРЕЙД-МАРКЕТОЛОГ – ПОГЛЯД В МАЙБУТНЄ

ТРЕЙД-МАРКЕТОЛОГ – ПОГЛЯД В МАЙБУТНЄ

У цьому мали можливість пересвідчитися здобувачі вищої освіти спеціальностей 075 Маркетинг, 073 Менеджмент, 076 Підприємництво та торгівля Хмельницького кооперативного торговельно-економічного інституту, а також інших ЗВО України, об’єднаних Українською Асоціацією Маркетингу.

22.05.2024 р. у змішаному форматі відбувся майстер-клас від трейд-маркетологині й керівника ряду маркетингових проєктів – Ольги БАЛОЗЯН. Один з останніх – мережа магазинів «біля дому» UMAKS-market.

Основні моменти, на які зверталась увага під час майстер-класу:

Ø    трейд-маркетолог – одна із найбільш затребуваних маркетингових професій сьогодення і повоєнної відбудови;

Ø    відбувається актуалізація цієї професії після пандемії COVID-19 і в процесі релокації бізнесу під впливом воєнної агресії з боку рф;

Ø    підготовка одного трейд-маркетолога обходиться торговельному підприємству у 85 тис. $;

Ø    маркетинг – не про інтуїцію, сучасний маркетинг базується на скрупульозному аналізі ринку та конкурентів;

Ø    більшість функцій трейд-маркетолога (мерчандайзера) може виконуватися і контролюватися через спеціальні застосунки.

Майстер-клас тривав понад годину у змішаному режимі.

У заході взяли участь близько 100 учасників, з яких понад 40 – здобувачі освіти ХКТЕІ та ХКФК ХКТЕІ.

РАЗОМ ДО ПЕРЕМОГИ!

Адміністрація

 


 

Розробка сайту:  uaBiznes.info