ТРЕЙД-МАРКЕТОЛОГ – ПОГЛЯД В МАЙБУТНЄ
У цьому мали можливість пересвідчитися здобувачі вищої освіти спеціальностей 075 Маркетинг, 073 Менеджмент, 076 Підприємництво та торгівля Хмельницького кооперативного торговельно-економічного інституту, а також інших ЗВО України, об’єднаних Українською Асоціацією Маркетингу.
22.05.2024 р. у змішаному форматі відбувся майстер-клас від трейд-маркетологині й керівника ряду маркетингових проєктів – Ольги БАЛОЗЯН. Один з останніх – мережа магазинів «біля дому» UMAKS-market.
Основні моменти, на які зверталась увага під час майстер-класу:
Ø трейд-маркетолог – одна із найбільш затребуваних маркетингових професій сьогодення і повоєнної відбудови;
Ø відбувається актуалізація цієї професії після пандемії COVID-19 і в процесі релокації бізнесу під впливом воєнної агресії з боку рф;
Ø підготовка одного трейд-маркетолога обходиться торговельному підприємству у 85 тис. $;
Ø маркетинг – не про інтуїцію, сучасний маркетинг базується на скрупульозному аналізі ринку та конкурентів;
Ø більшість функцій трейд-маркетолога (мерчандайзера) може виконуватися і контролюватися через спеціальні застосунки.
Майстер-клас тривав понад годину у змішаному режимі.
У заході взяли участь близько 100 учасників, з яких понад 40 – здобувачі освіти ХКТЕІ та ХКФК ХКТЕІ.
РАЗОМ ДО ПЕРЕМОГИ!
Адміністрація