Положення про організацію освітнього процесу для здобувачів вищої освіти особливими потребами у Хмельницькому кооперативному торговельно-економічному інституту PDF
Психолог – той, хто ПОРУЧ. Ми радо працюємо з тими і для тих з Вас, хто хоче розвиватися та досягати Успіху у житті: прагнути, жадати, мріяти, пробувати, ризикувати, втілювати …! Хто хоче БІЛЬШЕ, КРАЩЕ, СИЛЬНІШЕ: більше досягати, дозволяти собі та отримувати; краще розумітися з близькими та самим собою, сильніше переживати відчуття, тобто Жити пристрасно! Хто шукає Свій шлях, гармонію в серці та відчуття власної сили духу. Хто прагне щирих, довірливих стосунків з людьми, які так дорогі Вам!
ГОЛОВНА МЕТА РОБОТИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ: визначення і забезпечення оптимальних соціально-психологічних умов для формування психічно зрілої, відкритої для засвоєння нового досвіду, високо адаптивної особистості, що орієнтована на самореалізацію і розвиток власних здібностей.
ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ:
- психологічний супровід студентів в період адаптації до нових умов навчання, профілактика дезадаптації;
- створення сприятливого психологічного клімату в студентському та педагогічному колективі;
- здійснення психологічного супроводу розвитку особистості студента та викладача;
- діагностика, профілактика та корекція можливих проявів девіантної і соціально небажаної поведінки, психологічних відхилень;
- використання психологічних методів для підвищення продуктивності навчання, стимулювання креативності студентства та педагогів, підвищення психологічної обізнаності усіх учасників педагогічного процесу;
- допомога студентській молоді в оволодінні стратегією життєвого проектування та самореалізації особистості в подальшій професійній діяльності;
- профілактика негативних явищ та пропаганда здорового способу життя;
- допомога в запровадженні зберігаючих технологій освітнього процесу, зміцнення фізичного, психічного і психологічного здоров’я студентства ХКТЕІ;
- оптимізація діагностичного інструментарію психолога та об’єму психодіагностичної роботи;
- вивчення соціально-психологічного клімату в колективі, психопрофілактика та психологічна корекція деструктивної поведінки, емоційного вигорання та професійної деформації співробітників.
ОСНОВНА ПРОБЛЕМА НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЄ ПРАКТИЧНИЙ ПСИХОЛОГ: «Позитивна соціалізація студентів нашого навчального закладу, розвиток високо-адаптивної особистості».
Головне, що ми хочемо донести нашим студентам – усі наші почуття: страх, розгубленість, безпомічність, відчай – є абсолютно адекватною реакцією на події, що відбуваються з нами, які власне провокують саме такий стан. Більше того, вони є необхідними для переживання, адже слугують природніми механізмами мобілізації організму у випадку небезпеки, яку ми сприймаємо. Тож перший крок – не варто намагатися приглушити свої переживання, заговорювати чи заперечувати власні реальні почуття, адже це лише втримуватиме стабільну напругу та не дасть змоги адаптуватися до ситуації.
Саме тому, вважаємо, що найцінніше, що може зробити психологічна служба нашого навчального закладу – це повертати нас до нас САМИХ, до нашої суті. В процесі роботи стало зрозуміло, що відкрите серце – це єдиний наш інструмент. Буває боляче, буває радісно. Така дивовижна робота – життя!
Хочеться сказати кілька слів, які могли б стати підтримкою для Вас у важкі хвилини: «Живе серце – неможливо розбити»…Тож відкриваймо свої серця, переживаймо почуття, які виникають – це найкращий спосіб залишитися живими, чутливими та здоровими. А ми готові бути поруч з Вами у Вашій «картинці світу», навіть якщо не погоджуємося з нею. Віримо у Вашу спроможність все змінити і в те, що кожного разу Ви прийматимете найкраще рішення для власного розвитку!
Положення про психологічну службу PDF
План роботи психологічної служби
Напрямки діяльності психологічної служби
Психологічна допомога у воєнний час